Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο


ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

Ο μηχανισμός διαχείρισης προτάσεων, παραπόνων και ενστάσεων που ενδεχομένως εκφραστούν από μεταπτυχιακούς φοιτητές ή από άλλα συνεργαζόμενα άτομα με το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) «Εφαρμοσμένα Μαθηματικά και Μηχανική Μάθηση» του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας ή απευθύνονται σε αυτό, αναφορικά με φοιτητικά θέματα, εκπαιδευτικές, διοικητικές ή άλλες σχετικές υπηρεσίες, αποβλέπει στη συλλογή και διαχείριση αυτών και περιλαμβάνει τα ακόλουθα βήματα:

Βήμα 1. Ο ενδιαφερόμενος συμπληρώνει την Φόρμα Υποβολής Παραπόνων.
Βήμα 2. Ο ενδιαφερόμενος υποβάλει το Έντυπο έχοντας συνδεθεί στον ιδρυματικό του λογαριασμό.
Βήμα 3. Η Γραμματεία διαβιβάζει το αίτημα στον Διευθυντή του Π.Μ.Σ.
Βήμα 4. Ο Διευθυντής του Π.Μ.Σ. ασχολείται με το αίτημα, έρχεται σε επικοινωνία με τους αρμόδιους θεσμούς, τα όργανα ή τις υπηρεσίες που άπτονται του θέματος. Στην περίπτωση που το εν λόγω ζήτημα είναι αρκετά σύνθετο ή/και απαιτεί χρόνο για την επίλυσή του, ενημερώνεται η Επιτροπή Προγράμματος Σπουδών του ΠΜΣ ή/και τα αρμόδια όργανα ή οι επιτροπές/δομές του Πανεπιστημίου
Θεσσαλίας για την περαιτέρω διερεύνησή του.
Βήμα 5. Η Γραμματεία του ΠΜΣ, εντός δύο εβδομάδων, ενημερώνει ηλεκτρονικά τον ενδιαφερόμενο για την πορεία του αιτήματός του.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα πατώντας στον ακόλουθο σύνδεσμο (ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ)

elΕλληνικά